måndag 2 februari 2009

Ja, jag ar lat!

Ja, jag är lat. Jag gillar att skjuta upp saker tills det blir riktigt jobbigt att göra dem. Det är så jag fungerar. Synd för mig, tråkigt för er.
Jag kommer inte skriva något inlägg till er om resan nu idag heller. Även om jag borde. åtta dagar utan någon uppdatering. Och tiden tickar förbi snabbare än innan.

Nåja, hittar jag ett internetställe som jag kan använda mina kära ÅÄÖ (Uppdaterad 2011-04-27) så blir det ett inlägg snart. Annars blir det först nere i Indonesien, men det hoppas jag inte. :)

Vi sticker iaf till Singapore den 5 februari. Det är bestämt. Nu ska jag och borchardt och spela biljard.
God kvall!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gott att höra ifrån dig i allafall, det är viktigast så klart. Ha det så kul i Singapore!
Kram pappa

Anonym sa...

Saknar dig, läkaren var inte alls kalas...han kan inte göra något åt illamåendet och kräkningarna. Och sedan hade han mage att avsluta besöket med orden "och hör av dig om du undrar över något, vad som helst för jag har ett stort ansvar för dig, jag är väldigt mån om ditt fall, det vet du" eller hur... jävla skitsnack!

Skulle känts bättre att snacka skit om låkare i allmänhet tillsammans med dig och över en film! Puss